Friday, September 11, 2009

9-11-09

biked a little today and last night.
checked out plutos with krystle (leaf cruncher) and the tri tip was bomb, thx yelp.
99*Celsius today~ ice cream followed.
whoooh it is hott~
















2 comments:

buri said...

but it's hella cloudy today! so nice! :D

Anonymous said...

今天下午来广州为SONY公司讲摄影课,今晚就住广州沙面,离体检的地方近些(同一条街)省得明天又跑一趟。
昨晚天转晴,骑了一回自行车,正赶上警察封了整条道路查车,见我行头既齐备又专业,也没拦截就让我过了。看来装备除了保护之外还可以得到专业的认可。“啊JOHN,我觉得你踩单车很专业!”TUBTUBBY很认真地对评价我说。“自从POPEYE哥哥番咗美国我就一直伤心到依家。。。”说着话时也是很认真。DAD

Tags

free counters

free counters

Contact info:

muckymucky@gmail.com
http://www.facebook.com/muckymucky